YENİ META BARİYERLİ KLED!! KLED VS SHEN! (Elmas Elo Dereceli)

Share on facebook
Share on twitter

YENİ META BARİYERLİ KLED!! KLED VS SHEN! (Elmas Elo Dereceli)

45 587 views | 4 Jun. 2017
45 587 views | 4 Jun. 2017

Bu videomda yüksek elo bir dereceli oyunda üst koridorda yeni keşfettiğim bariyerli kled'i oynadım ve öğretici şekilde anlattım :)

Sponsorluk ve İş Görüşmeleri İçin►[email protected]

Perdigital►https://www.perdigital.com/kayit/oyuncu?click=391.

Kanala Abone Ol►https://goo.gl/DOHn9J

Related:

BMW X5 E70 за 650 000р. Расходы за год владения.
Emre Dalgic

Beğeni istemekten vazgeç artık seni itici yapan tek nokta o

Ramazan kandil

100,112 ABONEYDİ izlediğimde H. O çoban abi :)

erenbilgic 55

Tebrikler abi sana dediğim gibi 100k olduk tabi beni unutmuşsundur videolarin devamını bekliyorum

Doğan Saban

reis sonuna kadar izliyom videolarini lee sin oy jung da

Furkan Mert

heim oyna abi 100.000 özel facecam

Kevin De Bruyne

ABİ KAMERA AL

Erdoğan Öztürk

Kled oynamaya çalıştım aylar önce çok fena feedledim ilk oyunumdu baya safe oynadım da karşımda fio veya o tarz bir hero vardı kartopu oldu kledden 1 oyunda soğudum aslında güçlü

asdfgh dkl

sen aldın diye metaya girmis olmuyor ;)

Atesh

abi bariyerli yasuo güzel oluyo ilk kan amaçlı oluyo ben bariyerle giriyorum ilk kan alabilmek için

Eren bektaş

100 bin özel soru cevap ?

mahmut teker

çoban kardeş lolde chate ''dio'' yazınca sansürlüyor neden
bi bilgin varmı

Emir Kol

ABİ ŞÜ RÜN VE KABİLİYETLERİ YENİ İSTEMCİ ŞEKLİNDE GÖSTER.

RedNyks

tüm oyun boyunca 3 kere bariyer bastın

Mugdat Hazar

burst hasar :D acikladinya helalsss

arda bedir

Çok severek izliyorum videolarında içeriğinde çok güzel cidden sıkı bi takipçinim ve bi ricam var senden mainim adc ve gerçekten solodaki tank şampiyonlara karşı sıkıntı çekiyorum takım savaşlarında yani sadece kite yapmakta yetmiyor bi adc solo ya yada bi tanka karşı ne yapması ne yapmaması gerekir bi video çekebilirmisin yani sen bi adc ye nasıl focus atarsın nasıl kesersin.

Tolga Şengün

Şükrü bariyerim vaaar (kimse anlamicak)

hami koç

reis bi diana yap yeni metada

Anıl Durmuş

nickinle 1 gece geçirebilir miyim

TLH GamingTR

kled bağcılardan gelmiş yada ölecennn diyor

Halil Hazar

abi videolarına anket eklesen daha iyi olur ya

Scoodle

2. neden e acıyosun

Salih Pınar

Yeni nick güzelmiş

BARAN CAN ÇINAR

100k abone ozel vıdeosu atarsın demı canım kardesım severek ızlıyorum vıdeoyu da at

Ugur Tayfur

100 bin ozel face cam

erenbilgic 55

CAESAR KK

Kardeşim ahri videosu çek

Deniz Duman

abi facecam gelsin artık +1 leyin

BARIŞ UMMAN

abi 100k oldun hayırlı olsun full ad cassiopiea yaparmısın

Grade

Bu videona ayrı bir sevgi duydum la :D Güzel fikir ata tekrar binebilmek. Kled'in en zayıf yanı attan düşünce yavaslaması ve tek yemesi. Açığını kapatıyor resmen.

Berk Görmüs

Valla ne lol kanalları gördüm ne video atar ne güzel çeker ama sen düzenli video atıyorsun ve içerik kaliteli seviyorum seni

MELİH ÖZDEMİR

Shen çekermisin

MOBİL TV

Abi 100 bine özel video atacanmı

gabe newell

diss atanların sebebi ne söyleyin

Can Tamur

Abi ben 2 aydır lole başladım oyunu az çok anladım bi tek hangi şampiyona karşı hangı ıtemı çıkacağımı bılmıyorum kledi beğendim baya oynamaya çalışacam video için teşekkür ederim.

Hamza Yaman

Cansın abi seni çok seviyorum senin sayende Gümüşten elmas 2 ye kadar çıktım çok saol

Jesras Dovahkiin

100k Hayırlı Olsun !!!

Cross Off

ABİ 100.000 aboneOldu Artık FaceCam li video gelsin lütfen ya

EbuBekir SÖĞÜTLÜ

rp çekilişi için katıldıgımız şeyin sonuçlarını nasıl bulucaz nerden ogrenicez yani

Gazapizm Sokaktır Ulan

Kanka çok güzel gg diyon yaaa (cııı cii)

Fatin Adıgüzel

cho'gath videosu bekliyorum

Evil Morty

şu smurf nicklerini çok seviyorum aq asfasdgfdsag

TomBul Tv

ustalık a doru serisi çek sene

Umut Kurt

100k ho

Normal

100.000 aboneyi nasıl kutluyoruz ?

ANGARANIN ÜNLÜLERİ

Öncelikle emeğine sağlık videoyu hangi programla çektiğini öğrenebilirmiyim

Ufuk Akkaya

3 yildir lol oynuyom randuin aktif itemmiş ya la

Fatih Hayran

Oyunculuğunu beğeniyorum diye izliyorum düşük elolarda pek zorlanmana gerek kalmıyor kolaylıkla kasabiliyorsun yüksek elo videolarını bekliyorum

Noxus Köylüsü

kafanı yarmak için illa kertenkelemden inmemmi lazım ?

nice hocam gelsin devamı

ali bey

hard kaliteli mac istiyorum ben. elmas değil senin seviyendekiler ile.

800 K

SOLO FİZZ +1

Yağız Albayrak

100k olmuşsun başarılarının devamını dilerim

Alptuğ Korkmaz

fazla vuran tank esya dizilimini gp ye yapar mısın

Batuhan Erkek

Gold elo istiyenleet

RenektonLoLOnly

Benim İsmime çok benziyo abi bende 2005 liyim

Bayram Gur

abi klede antik para al yeni pasifiyle para düşürüyo onu toplayınca bineği çağırma yeri doluyo

Doge Burda

Güzel video olmuş eline sağlık <3

uykusuz öğrenci

güzel taşıdın helal olsun

Kasi beyazz

selamun aleyküm kardeşim, sana bir onerim olucak eger geri donebilirsen sevinirim videolarını ilk izleyenlerden birisiyim. cok iyi iş cıkartıyorsun. ADAMSIN <3

Emircan Murat

abi gecende macimiza geldin xayah idon ben bc dim o macin videosunu aticakmisin jinxi tilt etmeye calistiginiz mac

Elit Peaper

abi sana çok teşekkür ediyorum videoların çok işime yarıyor

taha

Kled çok iyi heroya çok eğlenceli mainlicem :)

Bence Hayat

Tebrikler Kardeşim 100 Binb olmuşsun Bide Xayah Videosu Çekermisin ?

Cebrail Akpınar

tamamda bi tp kadar iyi olabilirmi

Ali Enes Cenk

ABİ JUNGLE KLED YAP +1LEYİN DE GÖRSÜN

Halil İbrahim Bağış

Kled poppy kled poppy valla sıktı be kardeş

Emirhan

abi saglam bi renekton oyna yok et +1

Mehmet GÜMÜŞ

hiç gereği yok benimde kled main al TP yi en iyisi karşımda 200 k darius geldi elime verdi 0-3 tüm ama u ile mide TP ile bota güzel gang atıp arayı çok iyi kapatabiliyorsun ki zaten oyun sonu 0-3-17 dim

Berkant Acar

yüksek elo devam et

Kursat Durmaz

çoban hocam öncelikle yayınların çok başarılı bütün videolarını izliyorum beğenileri eksik etmiyorum daha fazlasını hakediyorsun inşallah katlanarak gider. yayınlarda sürekli maokai hakkında bilgiler veriyorsun ama bi maokai videosu çekmiyorsun genel olarak maokai videosu çekip ne yapmamız lazım ne yapmamız lazım öğretici bi şekilde çok mutlu edersin.iyi yayınlar..

Kerem Özdemir

yorick videosu çeksen artık

Alkan Böyrekci

Benim Taktik La xD

Mertcan Çetinkaya

hüsnü baskan 20 dk mac mi olur en az bi 30 dk olsun. hüsnü baskan boynuma dola

Furkan Aydın

abi 100.000 abone özel birşey yaparsın artık?

Mustafa Kuku

usta nick değiştir çoban gayet iyidi

Kayahan Okt

nick super abi sfsgsgshs

Onur Demir

100,000 olduk hayırlı olsun:D

Dolunay KARAKELLE

Ormanda Zac videosu çekermisin anlatımlı olarak

Sait Capar

100000

Rezzak Keser

abi solo tahm kench oynarmisin lutfenw

RedNyks

bunu karşıma aldılar tp si olurmu dedim görürsün dedi fena ezdim 5-3 flndı

Avşar

Senin tank lucian videonu gördüm ve bende yapmaya karar verdim.Senin yüzünden seçim ekranında, oyun başında duymadığım küfürleri duydum ve oyunu taşıdım takım arkadaşlarım bir kere bile wp, iyi oynadın demediler.Yine de sağol bu tarz videolar çekmeye devam et. :)

Mertcan Kabakcioglu

elwind gibi sende hero rehberi ceksene direk yapilabilcekleri ögretsen daha mantikli olur uzun uzun hic gerek yok

1zugzwang lol

AT değil TIRSAK

Doğanhan Özer

Beyler bu oyunda kullandigi kabiliyetleri biliyorsaniz soyler misiniz bana?

Nasuhi Günal

abi nick efsane :)

League Of Bronze

1000.000 OLMUŞUZZ JKBDSFSD

Talha Ün

AP KLED PLS İSTEYENLER +1

Asil Atınç ÖRÜ

kayle videosu çeker misin

Aewenion

Dakika 18'de biraz oyun takibi eksikliği yaptın ordaki Görüş'ü görmedin redi alırken adamlar gördü seni :)

Ömer Çakar

jayce oynarmsn or
retici

tunahan osmanlıoğlu

100 bin aboneye özel yayincilarla 1vs 1 atsana çoban :)

Hüseyin Derli

100bin hayırlı olsun :) En başlardan beri izliyorum çok teşekkürler başladığın için Youtube'da video çekmeye . Artık güzel bir sürpriz bekler bizi 100bin özel :) Kimbilir belki facecam belki vlad videosu :D

Furkan Korkmaz

155 husnu cobanı cağrın katil oğuz 2005 :))

Mustafa Carus

Yaşının bir önemi yok gayet başarılı oynuyorsun sayende fiora ile derecelide üst üste 9 maç kazandım. Videolarında kendinede yer verirsen daha etkili olur diye düşünüyorum. Gerçek hayatta sohbet etme gibi bir ihtimalimiz olursa bildiklerimizi paylaşırız profesyonel ressamım :) İnstagram ; artspaceman

Ayberk

14:03 vadinin alametine vursan skarl gelirdi daha çabuk giderdin

DolunaySamet Alkış

abi sen 2005 li misin

Koma Hırrım Buke

sabahlayan tayfa

Amirt Hoca

reyis bu kledi elaleme tanıttın şimdi gelip bizi rahatsız ediyorlar hiç gerek yoktu daha düz bir şeyler öğretseydin keşke.yok atı geldi yok attan indi çıldıracazzzzz

Murat Furkan Aydoğmuş

Bol kled videosu istiyoruz.

Enes Küccüksolak

abi bi de jinx için yeni bir item dizilimi çıkmış onun videosunu paylaşırsan çok yi olur ıtemleri bende bilmiyorum