The Chad Warden Coronavirus Story: What Really Happened?

Share on facebook
Share on twitter

The Chad Warden Coronavirus Story: What Really Happened?

306 847 views | 18 Apr. 2020
306 847 views | 18 Apr. 2020

Recently, a news clip has been floating around that apparently features an interview with the living meme god himself Chad Warden. In the interview he explains that due to the pandemic, he has lost his job and has filed for unemployment. If real, this would be big, because it would be the first time we have heard from Chad Warden in over a decade. Today I share with you all the detective work I did on this case. Enjoy.

Chad Warden OG video in 60FPS HD: https://youtu.be/K5KeAXu62M8

Instagram: https://www.instagram.com/wavywebsurf/

Twitter: https://twitter.com/thewavywebsurf

Discord: https://discord.gg/7RMGXCA

Patreon: https://www.patreon.com/user?u=5351136

A S

Chad daddy is all grown up now

Tomas Viane

... and so the birth of a twin internet-meme was aborted...

Yaffy

Tony Pinto is his real name

MimiJae

I love the original Chad Warden. He's like a mix between Charlie Murphy and T.I.

FLYING NIMBUS

C wizzy ❤️

Leland Judsyn

Epic episode ! Nice that we can turn this lockdown nightmare into comedic gold.

sgtzero1337

ABAP

Jelani Miller

Read this as ‘Chao Garden Returns’ and got super excited smh

Fossy gaming

the og chad

Gus Benefiel

He got that ps triple

Assumed Parasite

Chad Warden = Anthony Pinto

KewlkatNDahat

Who would of thought..jk

Edwin Zeferino

Chad Warden

Roy Sourboy

ABAP

Gabriel Chang

Chad warden, hmmm

Ippo Makunouchi

ABAP!

TheGuy WhoWentThere

Someone translate his words to "chad daddy" speak

We obviously got the "for white people" version.

BakedBanana

oh?

TheTimTracker

Only true niggas like that ps cinco

Twixy Pixie

How dare he mock a youtube legend

nobody

Chad Warden needs to return to YouTube.

4Heed Indeed

P S Triple

manorman man

Sony always wins baby, get all the honeys with the ps5.

avenkaru

As balla as possible

Jaysef Games

CHICKEN AND CHIPS

CURES CORONAVIRUS






BALLIN

Hunter Biden's Crackpipe

Redditor is a lefty hellhole, no warden he is unemployed.

Robert Ito

You could automatically tell that its not the real Chad Warden, because there is no way he would struggle with money. Come on now, $600 ain't shit to Chad Warden!

Kakushibori 13

Now he talkin bout that ps quintuple

Hiro 016

PS-QUADRUPLE

gods90son

That Chad warden clip mid interview about the $600 was perfect haha

Lolzer the loler

I miss Chad Warden! Hope the Chad Daddy himself is doing alright!

Conner Broeker

Chad Warden created Covid for a prank

Stargarden

Cant be ABAP with dat Covid 19 closing shit down

Wole Cole

Chad warden when he makes his videos sounds white but when he sounds professional he sounds black

Talia al Ghul

BALLIN'!

alansbk

"I'm talking bout that COVID. I ain't talking about that flu."

panqueque445

Not gonna lie I'm a little disappointed that the crazy wallpaper is just a little corner of the room

FireEmblemWyvern

Lol is he using a slowed down remix version of the peach beach music from Mario kart double dash for outro music? Nice choice sir.

JNeal134

4:39 You flexin your discord for us?

Tips4Tat

LOL.
The real guy lives in DC and is still very much employed.

xdeathcake

Hey. Wavy, do you still live in Tennessee?

Caleb Castillo

Mustang3813

Chad warden is from Houston

Scizor Bullet

Corona triple baby

Filip Poposki

1200$ aint shit to Chad Warden

Lost Swamp

I’m talkin’ bout that ps quintuple

Gabe C

Naw, we know he's dead. He sacrificed himself to bring back snow halation using the power of the mutha-fuckin like button.

Pixel Seed

chad has a job i thought chad be BALLIN'

oneoone

My new alias

The Ginger Kicker

He should've come back to YouTube to talk about the PS Quintuple

Proper Lad

600$ ain't shitt to chad daddy

Arturo

THE HUNT FOR CHAD WARDEN IS ONE!

StackedJack

10/10 Detective work boss.

FewRxi

Doesn't want to be on TV, totally OK to be on the internet

Sam

Lol

laserdonkey edits

BALLIN'

Muu Too

The original Chad of Chads

Hemang Chauhan

abap people

SPFrobber

STOP THE STEAL

Favian

when you need to come up with a bullshit name on the spot, what better name than chad warden lol

JJohnWords

Covid-19 look like a dil-doh

Mathias Von Wulf

Part of what makes this so great is that it's for a good cause lmao. It's not just some goofy prank.

Heiankyo Alien

We fly-yyyy
it's no lie
you know this
COVIIIIIIIIIIIIIID

Montana 808

Covid-19 PLANDEMIC

Denver Rushing

He is the living definition of cringe

Emily Ann

i love ur channel

I shit myself卐

PS TRIPLE still ballin. Im ABAP

Richard .Simmons

Chad Wardenn is my spirit animal

j 7

ABAP

onesyphorus Ὀνησίφορος

I send my condolences to fake Chad Warden

Valtores HikariBuringa

Ballin!

FreeRadical462

13 years later, the legend still lives on.

k

PS TRIPLE

David E Capps

Shit...everyone know $600 ain’t shit to Chad Warden.

ShoeShineBoy YT

Yeah my boy Chad

Georgia Gurt

Chad still trolls us until this day

sgtzero1337

OUCH!

The Tillman Sneaker Review

This guy\s name is Chad. Chad is only being himself...

wavywebsurf

Shovel girl video appeal has still not been reviewed, its been like two weeks now. Has not been the most pleasant situation. If it gets shadowrealmed forever after the appeal, I may put it up on patreon for the low low. I have also considered uploading other not safe for youtube stories to my patreon...you know darker internet stories and internet stories that may involve fights/suggestive themes etc...what do you guys think?

Doug the Pug

sup beeches

Pauly Kim

ABAP baby

Venatori Brute

Lmfao

Eric Scrofano

Ugh, don't make cwizzy mainstream, please.

yes ‘nt

This is fake be ause chad warden is abap there is no way he needs a job

DoubleO88

We are all Chad Warden

Tyronezyyy 1

Come on now
WII????????

Pauly Kim

Chad Warden = The pioneer of Internet trolls

Jared

I really hope The Messiah comes back this year

AWD4DRHONDA honda

He should have said No money, had to pawn my PS Triple and my caddy...

Conner Broeker

Reddit is the scourge of the internet

Richard .Simmons

Actually had a short convo with Tony Pinto back in 2012.... he was surprised people still remembered him back then

Thatpoisonmushroom YT

This is extremely fake. Everyone knows chad still flys high.

ELDR1TCH_3NT1TY

Wavywebsurfs reddit account is called polar controller

JBlizzyFan

he won't be able to buy the ps quintuple

Memeboi360

Tony pinto

Prd. ROV

Anthony Pinto

Kevin Ragsdale

"service industry" That is a fancy way to say "works fast food and is a poor"

minty

Dang, I thought the Chad-daddy was in Indiana the same time as me...

Trap Soul

He is Ballin on unemployment

Liam

"it's all about that corona-viral!"